Χειροποίητο ονομάζουμε ένα κόσμημα που για τη κατασκευή του χρησιμοποιήθηκαν μόνο εργαλεία χειρός και τεχνικές αυτών, όπως οι πένσες, τα σφυριά, οι λίμες, τα ψαλίδια, η σφυρηλάτηση, η κόλληση, η οξείδωση,η χαρακτική κ.α. Κάθε τεχνίτης μέσα από τα υλικά που επιλέγει και τις τεχνικές που χρησιμοποιεί δημιουργεί το δικό του χειροποίητο κόσμημα που σχεδόν πάντα είναι εμπνευσμένο από κάτι που είδε, διάβασε ή του δίδαξε κάποιος…έτσι βρίσκοντας κομμάτια από αλουμίνιο και ορείχαλκο, δημιούργησα ένα κόσμημα λίγο διαφορετικό από τ’άλλα… Το μεταλλικό αλουμίνιο έχει (φαινομενικά) μεγάλη ικανότητα στο να αντιστέκεται στη διάβρωση. Αυτό στην ουσία συμβαίνει γιατί με την έκθεση του μετάλλου στην ατμόσφαιρα σχηματίζει στιγμιαία ένα λεπτό επιφανειακό, μη ορατό, στρώμα οξειδίου του, που εμποδίζει τη βαθύτερη διάβρωσή του (φαινόμενο της παθητικοποίησης). Έτσι λοιπόν, πήρα το αλουμίνιο μορφώνοντας το και σφυρηλατώντας το και έπειτα δημιούργησα στοιχεία, κρίκους και τρύπες. Έτριψα και γυάλισα το κόσμημα με ειδικά γυαλόχαρτα και σαπούνια για να το καθαρίσω. Τέλος το συναρμολόγησα και το έπλυνα. Σας παραθέτω και ένα βίντεο με την όλη επεξεργασία- διαδικασία …
ελπίζω να σας αρέσει και όπως διάβασα και κάπου… ” το καλό κόσμημα δεν έχει σχέση με τη μηχανική παραγωγή, ούτε αποτελεί υποκατηγορία του design…
New project with new materials…
Χειροποίητο ονομάζουμε ένα κόσμημα που για τη κατασκευή του χρησιμοποιήθηκαν μόνο εργαλεία χειρός και τεχνικές αυτών, όπως οι πένσες, τα σφυριά, οι λίμες, τα ψαλίδια, η σφυρηλάτηση, η κόλληση, η οξείδωση,η χαρακτική κ.α. Κάθε τεχνίτης μέσα από τα υλικά που επιλέγει και τις τεχνικές που χρησιμοποιεί δημιουργεί το δικό του χειροποίητο κόσμημα που σχεδόν πάντα είναι εμπνευσμένο από κάτι που είδε, διάβασε ή του δίδαξε κάποιος…έτσι βρίσκοντας κομμάτια από αλουμίνιο και ορείχαλκο, δημιούργησα ένα κόσμημα λίγο διαφορετικό από τ’άλλα… Το μεταλλικό αλουμίνιο έχει (φαινομενικά) μεγάλη ικανότητα στο να αντιστέκεται στη διάβρωση. Αυτό στην ουσία συμβαίνει γιατί με την έκθεση του μετάλλου στην ατμόσφαιρα σχηματίζει στιγμιαία ένα λεπτό επιφανειακό, μη ορατό, στρώμα οξειδίου του, που εμποδίζει τη βαθύτερη διάβρωσή του (φαινόμενο της παθητικοποίησης). Έτσι λοιπόν, πήρα το αλουμίνιο μορφώνοντας το και σφυρηλατώντας το και έπειτα δημιούργησα στοιχεία, κρίκους και τρύπες. Έτριψα και γυάλισα το κόσμημα με ειδικά γυαλόχαρτα και σαπούνια για να το καθαρίσω. Τέλος το συναρμολόγησα και το έπλυνα. Σας παραθέτω και ένα βίντεο με την όλη επεξεργασία- διαδικασία …
ελπίζω να σας αρέσει και όπως διάβασα και κάπου… ” το καλό κόσμημα δεν έχει σχέση με τη μηχανική παραγωγή, ούτε αποτελεί υποκατηγορία του design…
Σχετικά posts
Το Ελεύθερο Σχέδιο για τους υποψήφιους της Σχολής Καλών Τεχνών
Το Ελεύθερο Σχέδιο για τους υποψηφίους των Σχολών Καλών Τεχνών Αθήνας, Θεσσαλονίκης, Φλώρινας και Ιωαννίνων, είναι η κύρια και σημαντικότερη …
‘ ‘ Σκέψεις και είδωλο ‘ ‘ εικαστική κατασκευή Ιωάννα Καψιδάκη
Κατασκευή ονομάζεται η διαδικασία και ο τρόπος που έχει φτιαχτεί ένα εικαστικό έργο στο οποίο πέρα από τα παραδοσιακά υλικά …
Παρουσίαση του Εργαστηρίου μας, στο ΄΄ Περέκ ΄΄
Παρουσίαση τεχνικών ξυλογραφίας, χαλκογραφίας, κοσμήματος , σε παιδικό εργαστήρι, στον εκθεσιακό χώρο του ” Περέκ ” στο Μονοπήγαδο, με συμμετοχή …
” Η κόμη της Βερενίκης ” εικαστική εγκατάσταση Ιωάννα Καψιδάκη (video)
Με αφορμή τον εγκλεισμό μας τη περίοδο του κορωνοιού γεννήθηκε μια ιδέα για τη δημιουργία μια εικαστικής εγκατάστασης που σχετίζεται …